CONTINENTAL: SPĒCĪGA PREČU ZĪME OTRREIZĒJĀ TIRGŪ
Rolfs Sudmans, “Power Transmission Group” automobiļu otrreizējā tirgus vadītājs, prezentē jauno iepakojumu.
Rolf Sudmann, Head of Automotive Aftermarket Power Transmission Group, presents the new packaging.
Strauji mainīgajā otrreizējā tirgū “Continental” ir svarīgi ieklausīties izplatītāju un darbnīcu speciālajās prasībās. Lai tas tiktu panākts, visas korporācijas biznesa vienības, kas darbojas otrreizējā tirgū, apvienos savas spējas un funkcionēs kopā. Tātad no šī brīža “ContiTech Power Transmission Group” klientiem produkti tiks izplatīti ar preču zīmes “Continental” vārdu.
Tā kā tirgus vide kļūst aizvien kompleksāka, uzņēmumiem un darbnīcām līdzās ir nepieciešams spēcīgs partneris. “Būdams plaša mēroga Oriģinālo iekārtu ražotājs, “Continental” ir tieši šāds partneris. Preču zīmei iegūt reputāciju visā pasaulē ir palīdzējusi kvalitāte un uzticami pakalpojumi. Pāriešana uz “Continental” ir daļa no mūsu pastāvīgās stratēģijas attīstīt automobiļu otrreizējā tirgus piedāvājumu, kuru reprezentēs šī spēcīgā preču zīme. Mūsu klienti no tā iegūs,” – apgalvo Rolfs Sudmans, “ContiTech Power Transmission Group” otrreizējā tirgus operāciju vadītājs.
Ne tikai “ContiTech” otrreizējais tirgus savu produktu dēļ mainās uz “Continental”, šādas pārmaiņas neiet secen arī Oriģinālo iekārtu nozarei. “Mūsu klienti saņem vispusīgu produkta paketi, kas izceļas ar visaugstāko kvalitāti. Savos otrreizējā tirgus produktos iekļaujam visu, ko esam iemācījušies, sadarbojoties ar transportlīdzekļu ražotājiem,” – saka Sudmans. Vienotais tirgus tikai vēl vairāk izcels šo novērtējumu un nodrošinās vēl lielāku skaidrību plauktos. Klienti gūs arī lielāku labumu saistībā ar mūsu pakalpojumu piedāvājumu.
“Pāreja pie vienota produkta tēla pasaules līmenī vēl vairāk nostiprinās mūsu preču zīmi “Continental”, sniedzot augsta līmeņa atzinību visā piegādes ķēdē. Tas pozitīvi ietekmēs arī mūsu izplatīšanas partneru pārdošanas rādītājus,” – saka Kristians Pfics, “ContiTech PowerTransmission Group” Mārketinga uzskaites asociācijas, Mārketinga pakalpojumu vadītājs. Preču zīmes maiņa būs atvērta klientiem – tiek plānota pakāpeniska pāreja. “Mēs paredzam, ka pārejas periods ilgs gadu. Šajā periodā pārdosim produktus gan vecajos, gan jaunajos iepakojumos,” – saka Pfics.
Jaunā preču zīmes vienotība palīdzēs “ContiTech” augt. Sudmans uzsver: “Lai arī preču zīme “ContiTech” ir labi pazīstama Eiropā, “Continental” ir spēcīgāka Āzijā, ASV un Dienvidamerikā. Dažu nākamo gadu laikā tieši tur ir plānots krietni paplašināt savas tirgus daļas.“ Visi rādītāji norāda uz izaugsmi.